Wednesday 27 May 2015

Diorskin Nude Air Serum Foundation

Diorskin Nude Air Ultra-Fluid Serum Foundation SPF25 PA++

礦物粉底之前試過Laura Mercier同Maybelline, 而家Dior新出呢隻礦物粉底液就以空氣般輕盈作賣點, 真好奇買黎試下貴價粉底會係點樣。


祼妝我其實不太懂欣賞, 因為我認為化妝就是要有點顏色才好看, 而一支好既底妝就決定了之後加上的眼影/胭脂/唇膏能否配合成一個完美妝容。


"Dior粉底液以植物精萃作為基底, 充滿空氣泡泡中結合維他命及礦物質, 持續維持細胞平衡, 使肌膚彷彿從裡到外充滿氧氣, 輕鬆呼吸, 於一整天綻放完美光感。"


以上係粉底簡介, 但可惜佢同我一d都唔夾...搽上面後係好易推開, 但係當重複位置抺多一點時都已經乾了一層, 感覺繃繃緊的...用左大半日未到放工已經勁多乾裂紋!加上我皮膚是較乾及敏感, 晚上落完妝仲發現好多紅點點出現喺面上....真係想喊...而且呢隻粉底顏色真係選擇太少啦, 全系得4色, 我膚色本身都唔叫白, 但020上面居然係好黑, 010就啱...難怪010經常缺貨, 因為跟本只得一隻色揀...不過咩色都無所謂, 因為跟本不會再用...有興趣買既歡迎回覆我, 平價轉讓!

水潤度:
持久度:
遮瑕度:★★
價錢:HK$500/30ml (自己購買) color #010

No comments:

Post a Comment